7جمهوری اسلامی کشمیر

کشمیر و همه استانهای تابعه باید از چین و هند و پاکستان جدا شده مستقل گردد

7جمهوری اسلامی کشمیر

کشمیر و همه استانهای تابعه باید از چین و هند و پاکستان جدا شده مستقل گردد

نکوست حال ما که، نکوباد حال گل

سالها است که ایران و ایرانی، درصفای باطن و امنیت خاطر و شادی دل، زندگی می کند و حالش خوب است، ولی یک دلتنگی دارد و آن اینکه: آیا صاحب الزمان هم حالش خوب است؟ و از این وضعیت راضی است؟ امید است که حال آن گل هم نکو باشد! چرا که مردم دنیا کوشش دارند، همه چیز را آماده کنند تا: شایسته ظهور انحضرت باشد.  ادامه مطلب ...

رئس جمهور کشمیر باید شیعه باشد

پاکستان در صدد است یک سنی مذهب را بنام مجید برای ریاست جمهوری کشمیر پیشنهاد کند ولی با توجه به شیعه بودن اکثریت مردم بهتر است با نظارت سازمان ملل یک رای گیری قانونی انجام شود

سقوط مجدد یک جنگنده هندی در مرز پاکستان

سقوط مجدد یک جنگنده هندی در مرز پاکستان

 جمعه 17 اسفند 1397 - 13:59

یک جنگنده میگ 21 هندی که گفته می‌شود در حال انجام پروازهای معمول در نزدیکی حریم هوایی پاکستان بود، سقوط کرد.

العالم آسیا

منابع محلی از سقوط یک فروند جنگنده میگ21 متعلق به نیروی هوایی هند در مرز پاکستان خبر می‌دهند.

به نوشته وبگاه «تایمز ایندیا» ظهر امروز (جمعه) یک فروند جنگنده میگ 21 هند در منطقه «راجستان» نزدیک مرز پاکستان سقوط کرد اما خلبان پیش از برخورد توانست به بیرون جهش (ایجکت) کند.

خبرگزاری «آنی» نیز گزارش داد که این جنگنده که از پایگاه شرکت هوافضای هند در شهر «بیکانر» برخاسته بود، در حال انجام پروازهای روتین و معمولی بوده که سقوط کرد.

هنوز علت این حادثه یا جزئیات بیشتری از آن منتشر نشده است.

این در حالی است که چندی پیش نیز یک فروند جنگنده هندی در منطقه کشمیر تحت کنترل پاکستان سقوط کرد که دولت پاکستان مدعی ساقط کردن آن شد.

قفلی که با نام حضرت زهرا(س) گشوده شد

آیت الله سید مرتضی کشمیری، در پرتو علم و عمل و تقوای فراوان و در سایه عبات و بندگی خالصانه خداوند، به مدارج عالی کمال انسانی دست یافت و در زمره اولیای خدا و صاحب کرامات فراوان شد که سراسر زندگی وی پر از آن کرامات و ظهور و تجلی فیض الهی است.
قفلی که با نام حضرت زهرا(س) گشوده شدبه گزارش «شیعه نیوز»، 8 ربیع الثانی 1268 قمری یاد آور درگذشت عارف روشن ضمیر مرحوم سید مرتضی کشمیری است. به همین منظور سیری در زندگانی ایشان می اندازیم. 
ادامه مطلب ...

مدرسه «جیش محمد»

بر اساس تصاویر ماهواره‌ای، مدرسه «جیش محمد» پس از حمله هوایی هند همچنان پابرجاست

تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که مدرسه مذهبی جیش محمد در کشمیر پاکستان، که هند اعلام کرد در حمله هوایی هدف قرار داده است، همچنان پابرجاست. 

ادامه مطلب ...