7جمهوری اسلامی کشمیر

کشمیر و همه استانهای تابعه باید از چین و هند و پاکستان جدا شده مستقل گردد

7جمهوری اسلامی کشمیر

کشمیر و همه استانهای تابعه باید از چین و هند و پاکستان جدا شده مستقل گردد

❤️امام صادق (ع) :

بر شما باد به کاهو خوردن، که خونت را تصفیه میکند.✔️

❤️امام صادق (ع) :

ترک نکنید شام خوردن را اگر چه سه لقمه با نمک باشد .

هر کس یک شب شام نخورد رگی از رگ های جسمش میمیرد و ابدا زنده نمیگردد.✔️

❤️امام رضا (ع) :

داخل شدن به حمام با شکم پر باعث قولنج میگردد.✔️

❤️امام صادق (ع) :

اگر مردم خاصیت سیب را میدانستند ، فقط با سیب به درمان مریض میپرداختند.✔️

❤️امام صادق (ع) :

هر کس به بخورد تا چهل روز حکمت بر زبانش جاری شود.✔️

❤️امام صادق (ع) :

هر کس غذا را با نمک شروع کند هفتاد درد و آنچه او نمی داند و خدا می داند از او دفع می گردد.✔️

❤️امام صادق (ع) :

نان را گرامی بدارید که برای ایجاد آن، همه ی موجودات بین عرش و زمین به کار افتاده اند.✔️

❤️امام صادق (ع) :

هر چیزی زینتی دارد و زینت سفره سبزی است.✔️

❤️پیامبر اکرم (ص) :

بهترین آشامیدنی در دنیا و آخرت آب است.✔️

❤️امام صادق (ع) :

اگر آدم گرسنه انار بخورد، سیر میشود و اگر آدم سیر انار بخورد غذایش هضم میگردد.✔️

❤️امام علی (ع) :

هرکس عمر زیاد میخواهد، صبح زود ناشتایی بخورد.

چک آپ روزانه بدن با نماز

اگر کسی در روز 3بار و حداقل 17 رکعت نماز بخواند بدن او سالم است و در واقع چک آپ روزانه اش دارای جواب مثبت است. زیرا حرکت های نماز برای بدن سالم تدوین شده است. بنابر این اگر کسی مریض باشد یا جایی از بدنش درد کند نماز را بصورت صحیحی نمی تواند بخواند مانند کسی که پا درد دارد روی صندلی نماز می خواند یا کسی که زود خسته می شود نشسته نماز می خواند. برای اطمینان بیشتر باید دقیقا همانطور که معصومین علیهم السلام فرمودند عمل شود مثلا موقع ایستادن وزن بدن بر دو پا مساوی تقسیم شود و با اعضا بدن بازی نشود( اگر با سبیل یا مو ی خود بازی کند تیک عصبی دارد) موقع تشهد پای راست را روی پای چپ بگذارد. در هنگام قنوت دستها را بهم چسبانده مقابل صورت بگیرد ( مانند دیش محابراتی که صدای او را به اسمان ببرد) 

خشکی روده بزرگ

در اثر جذب بیش از حد آب از طریق روده بزرگ مانده غذاها به دیواره روده بزرگ می چسبد که اصطلاحا یبوست هم گفته می شود راه در مان آن در قدیم بصورت تنقیه روانساز ها مانند روغن کنجد و امثال آن بود که مواد بوسیله دمنده بوقی شکل به ماتحت بیمار تزریق می شده است تا جبران خشکی روده  کند و بیرون آمدن مدفوع را  روان کند. اکنون میتوان با تزریق آب شهری، از طریق دهانه شلنگ دستشویی هم اقدام کرد.  با ورود اندکی آب با فشار به درون انتهای روده بزرگ، همه مواد زاید بیرون می ریزد.  نکته دیگری که برای دفع باید توجه داشت: در اثر  فشار زیاد ممکن است قسمتی از روده هم از اسنفگتر بیرون بزند، در اینجا باید با نوک دست چپ به ارامی ان را بداخل فرستاد، و الا ممکن است بیرون بماند و: براثر خشکیدگی به بواسیر تبدیل شود.

طب رایگان 7

در کنگره پزشکی عمومی، از کتاب درسی مرجع رونمایی شد! و واقعا نشان داد که معنی: کوه موش می زاید یعنی چه! از دکتر تیمور زاده با اینهمه سوابق، واقعا بعید بود که کتاب درسی دانشگاههای پزشکی ایران را، به یک استاد استرالیایی سفارش بدهد. افتخار هم بکند: کوچکی و فروتنی کرده و همه ضوابط کپی رایت را در نظر گرفته! و قرار است درصدی از فروش آن را هم، به دلار به استرالیا بفرستد. اگر کس دیگری بود تعجب نداشت، زیرا او از وجود دانشگاه بزرگ جندی شاپور، در 15قرن پیش اطلاع نداشت، و نمی دانست که طب ایرانیان، بالاترین خروجی ها را داشته و: تا همین قرن حاضر به عنوان کتب مرجع تدریس می شود. این روش تحقیر آمیز، متاسفانه مورد تایید انجمن پزشکان عمومی و: حتی قائم مقام معاونت بهداشت وزارتخانه هم قرار گرفت! همه آنها در باره انتشار این کتاب، مدیحه سرایی کردند! فقط  یکی از مسئولین آرزو کرد که: کاش یک چنین کتابی را بومی سازی می کردیم. شاید بتوانیم اینطور خیال خود را راحت کنیم که: دکتر تیمورزاده به فکر تیراژ و درآمد انتشاراتی خودش بوده، لذا برایش ریختن افتخارات پزشکی یک کشور، در پای یک بیگانه مهم نبوده است. جالب این است که استاد مورتاگ ،خودش در مقدمه کتاب، این موضوع را فهمیده و: با ذکر سوابق درخشان پزشکی در ایران، تعجب نموده که چطور کتاب او برای این کار برگزیده شده! البته ما تقصیر را نه به گردن: مورتاگ نویسنده کتاب میدانیم، نه به تیمورزاده ایراد می گیریم. ایراد اصلی در سیستم آموزش پزشکی ماست، که هنوز در قرن نوزدهم سیر می کند! و برایش هاریسون حکم ایات الهی را دارد. سیستمی که به شدت با بومی سازی و استفاده از:علوم پزشکی غیر اروپایی، آمریکایی مخالف است. طبی که ترجمه دست دهم! از کتب قرن نوزدهم را، افتخار خود میداند و هرنوع پیشرفت در ایران را، یک عقب گرد میبیند. امثال پزشکانی که در همان جلسه ادعا می کرد: 8سال در جبهه ها بوده! ولی طب سنتی و نظرات ابن سینا و: دیگران را علت مرگ تمام مردم میدانست! وی میگفت طب سنتی یعنی: مدفوع چارپایان را بخور دادن! و باعث مرگ فوری کودکان شدن. عجیب است که طب سنتی ایران، در تمام کشورها تدریس می شود، دوره دکترا دارد و: کرسی های متعددی به آن تعلق گرفته، ولی در ایران با آن مبارزه می شود! حتی یک واحد درسی رسمی در: تمام دروس پزشکی، از ان اثری نیست. مردم ایران هم با حمایت از وجود 7هزار عطاری، در اقصا نقاط علاقمندی خود را به: طب سنتی نشان میدهند، ولی او اینهمه مردم را هم نادان و: فریب خورده میداند. ما پیشنهاد می کنیم پزشکان طرفدار مدرنیته: به سبک قرن نوزدهم، حداقل یک طرفه به قاضی نروند و: هرجا صحبت از طب سنتی یا داروهای گیاهی می شود، به سخنان این هفت هزار پزشک سنتی هم گوش دهند. ولی آنان فقط داد و بیداد می کنند، و نا سزا می گویند. موضوعی که: میتواند این مشکل را بطور منطقی پاسخ دهد، این است که عطاریها یا پزشکان سنتی و مدرن ، هردو به سیستم مکانیزه ثبت پرونده پزشکی متصل شوند. یعنی سیستم مکانیزه ای بوجود آید که: از لحظه ویزیت تا تجویز دارو یا: ارجاع بیمار در ان ثبت شود. البته این سیستم محرمانه خواهد بود، تا ناقض سوگند پزشکان نباشد. فقط باید با سیستم پزشکی قانونی لینک باشد. به این دلیل که برای راستی آزمایی: گواهی فوت از ان استفاده شود. معمولا در گواهی فوت، در ردیف های زیر آن، سوابق  بیماری ذکر می شود. در انجا معلوم خواهد شد که: مرگ بیمار در اثر سهل انگاری کدام طبیب، اعم از سنتی یا مدرن می باشد.