7جمهوری اسلامی کشمیر

کشمیر و همه استانهای تابعه باید از چین و هند و پاکستان جدا شده مستقل گردد

7جمهوری اسلامی کشمیر

کشمیر و همه استانهای تابعه باید از چین و هند و پاکستان جدا شده مستقل گردد

دغوت از دانشجوسان پزشکی

برای یک انقلاب چزشکی آماده شوید تا در مقابل شکمباره ها یی بنام پزشک قد علم کنید آنهاییکه میلیارد تومان برای دستمزد پزشکی برایشان پول خرد است و پمدان دلار جابجا می کنند و سلامت مردم را فدای سوداگری خود می کنند با ترویج طب رایگان می توانید دراین راه قدم بردارید و  سلامت مردم را فدای نگرانی از آینده شغلی خود نکنید ما آمادگی داریم برای تز دکترا یا پروژه های چزشکی و طرح های آن به شما کمک کنیم تا موضوعات بهتری را برای پایان نامه های خود انتخاب کنبد.

ارتباط ریزش مو با استحمام سرپایی

ارتباط میزان مصزف آب با سلامت پوست!

آیا خوابیدن به موقع باعث رفع میگرن می شود؟

و..

هزاران موضوع ناشناخته که رعایت آن مردم را از مراجعه به پزشک بی نیاز می کند

فصل دوم

جلوی پادرد را بگیرید! (طب رایگان2)

با نفس عمیق میتوانید جلوی: پا درد و کمردرد و.. را بگیرید! در ادامه مطالعات طب رایگان، چند نکته مهم در ارتباط با نفس عمیق متذکر می شود: که نشان می دهد برای پیشگیری از: بسیاری از عوارض و بیماریها مفید است. یک دستور العمل ساده است و: در دسترس همگان و رایگان است. همانطور که میدانیم، برای سوخت و ساز بدن نیاز به مواد عذایی مناسب هست، ولی این مواد باید در بدن بسوزد! تا کالری تولید کند و: بدن انرژی داشته باشد و: بتواند کار انجام دهد. مهمترین عامل این سوخت و ساز هم، اکسیژن هست که رایگان در اختیار همه هست. در حالت عادی اکسیژن مورد نیاز، از راه تنفس ریه ها به بدن می رسد، و بدن در حالت تعادل است. ولی وقتی از پله ها بالا می رویم، یا می دویم، به هن و هن می افتیم! این یعنی اکسیژن بیشتری مورد نیاز است، و اگر بموقع به بدن نرسد، مواد مورد نیاز نمی سوزد، یا نیم سوخته در شریان ها باقی می ماند، و یا حتی در نسوج بدن رسوب می کند، و همین امر باعث ایجاد درد، تورم و ناراحتی می شود. همه در ها از جمله پا درد و کمر درد، سر درد و غیره معمولا، بعد از یک فعالیت شدید شروع می شود، که همین علایم را به ما نشان می دهد. لذا پیشنهاد می شود: به محض نیاز به فعالیت انبوه، قبلا هوا را دریافت و ذخیره کنید، تا به هن و هن نیافتید! و متابولیسم بدن هم وظیفه خود را بخوبی انجام دهد، تا باعث درد و ناراحتی شما نشود. مثلا قبل از بالا رفتن از پله های مترو یا منزل، چند لحظه بایستید و تمرکز کنید، و یا با نفس های عمیق، هوای لازم را به تمام رگهای ریه برسانید. خواهید دید در پایان پله پیمایی، به جای درد یا نفس زدن، نشاط بالایی به شما دست می دهد . هنگام بی خوابی یا پریدن از خواب هم، همین کار را انجام دهید. زیرا  وجود پولیپ در بسیاری از افراد، آنها را از دریافت هوای کافی محروم می کند، حتی ممکن است لوزتین، یا برخی نارساییهای دیگر که مخفی است، همین کار را مانع شوند، لذا تنفس عمیق برای چند لحظه، میتواند پیشگیری های لازم را انجام دهد، و هوا را ذخیره نماید. برای اطمینان از جذب کامل هوا، لازم است حرکات کششی را انجام دهید. این امر به معنی آن است که: برخی از اعضا بدن که فعال نیستند، فعال شوند. زیرا نزدیک به 630قطعه ماهیچه در بدن وجود دارد، که در حالت عادی تنها 20درصد آنها فعال هستند، لذا باید با حرکت های کششی، آنها را جبران می کنیم. بهترین حالت آن است که: کنار دیوار و مقابل آن بایستیم، و دستها را بالای سرمان، تا سقف برسانیم. بلافاصله می بینیم که بدن گرم می شود، و اثر سرما خوردگی از بین می رود. زیرا رسوبات غذایی در بین ماهیچه های غیرفعال، سوزانده می شود. چون در طول روز گردن انسان، نمی تواند سر را بالا نگه دارد، و فشار به ریه ها می آید، بهتر است موقع استراحت، مدت کوتاهی بالش را زیر کتف قراردهیم، تا فضای ریه ها باز سازی شوند.

فصل سوم

خداحافظی با میگرن برای همیشه!

میگرن درد کشنده ای که، هیچ درمانی ندارد! این شعار سالها مردم را اذیت می کرد، و هرکس سردرد داشت میگفتند: میگرن است و راه درمان ندارد. برخی ها نیز استفاده از مواد مخدر را، برای تسکین درد آن توصیه می کردند. نه تنها در این بیماری، در تمام بیماریها، یک پای درمان در مشروبات یا مواد مخدر بود! حتی بسیاری از جانبازان را تشویق به: استفاده دائم از مواد مخدر بخصوص: مرفین و هروئین می کردند. از کودکی تا پیری فقط تریاک! درمان دردها بود. تا گریه نوزاد بلند می شد، می گفتند گوشش درد می کند، بوی تریاک یا دود سیگار برای آن خوب است. بسیاری از گدایان شهری هم، که کودک در بغل داشتند برای ساکت بودن همیشگی آنها، از این روش استفاده می کردند. پیرمردها و پیرزنها هم اگر از: پادرد یا کمر درد حرف می زدند، باز این تریاک یا افیون بود که: درد آنها را ساکت می کرد. در حالیکه امام صادق ع فرمود: خداوند در حرام شفا قرار نداده! و اصولا فلسفه حرام بودن برخی خوراکی ها، یا مصرف برخی مواد، بخاطر زیانبار بودن آنها برای بدن است، نه بخاطر مفید بودن! طبیبان دروغین، در واقع کار شیطان را می کنند زیرا، او هم به آدم گفت اگر گندم بخوری، یا آن میوه ممنوعه را استفاده کنی، عمر جاوید پیدا می کنی: اما بمحض اینکه آدم حرف او را گوش کرد، از بهشت رانده شد! طب رایگان در واقع به دنبال افشا این ترفند ها، برای گمراه کردن مردم است. بسیاری از دردها از تورم و: حرارت ناشی از سوخت و ساز اشتباه بدن است، که میتوان با پایین آوردن حرارت بدن، آن را درمان کرد. تب کردن یکی از این نمونه هاست، که همه میدانند با پا شویه در آب سرد، یا گذاشتن دستمال خیس روی پیشانی کاهش می یابد. میگرن هم همینطور است، کافی است بجای افسردگی گرفتن و نا امید شدن، دستهای خود را با آب خنک بشویید، یا آن را درآب یخ فرو ببرید. علت اینکه توصیه شده با آب سرد، وضو بگیرید و طهارت کنید همین است. حرارت نابجای بدن را دفع می کند. بسیاری از بیماری های قارچی و: پوستی را هم درمان می کند. فرق بین مسلمانان و مسیحیان، برای داشتن پوست همین است، اغلب مسلمانان دارای پوست سالم و سفید و کشیده هستند، ولی اروپاییان یا آمریکاییان دارای پوست معیوب، یا چروکیده می شوند. یکی دیگر از روشهای طب رایگان، استراحت بین کار است. زیرا بدن اگر بطور یکنواخت فعال باشد، خسته می شود و متابولیسم آن بهم می ریزد. لذا در اسلام گفته شده در روز 5بار، یا سه بار دست از کار بکشید و به نماز بایستید! در نماز کلیه اعضا بدن، رفرش، یا نو می شود. سر انسان در سجده پایین تر از قلب قرار می گیرد، لذا خلا وجود خون رسانی به مغز، جبران می شود. تنفس انسان با اوراد و اذکار مختلف، و بموقع تنظیم می شود. علاوه بر ان توصیه به خوابهای نیمروزی، قبل از ظهر و بعد از ظهر و: بیداری نیمه شب شده است، تا هارمونی طول موجی یا فازیک بدن حفظ شود. (شخصی از امام صادق (ع) آورده است که گفت: نزد حضرت بودیم پیرمردی گفت: دردی دارم و برای من شراب توصیه کرده اند. پس حضرت (ع) فرمودند: چرا آب را که خداوند همه چیز را از آن زنده کرده نمی نوشی؟...)

فصل اول


انسان نیازمند طبیب است، همانطور که نیازمند معلم یا کارگر است. ولی متاسفانه در عصر حاضر، فراموشی عجیبی دنیا را گرفته و سوگند های جالینوس و بقراط و ابوعلی سینا.. اصلا به حساب نمی آید، بلکه ساده اندیشی هم هست. بهترین جراحان دنیا، جراحان پلاستیک هستند که زیبایی بینی عمل می کنند! و بهترین پزشکان دنیا کسانی هستند که: از قاچاق اعضا بدن به نفع ثروتمندان بهره برداری کنند. و زیرکترین طبیب ها، کسانی هستند که به شغل غیر پزشکی! از جمله ساخت و ساز ، سیاست و.. بپردازند.

در چنین وانفسای غریبی که هست، اسلام بهترین پزشک بشریت است، رایگان هم هست! زیرا پیامبران همگی می گفتند: ما برای راهنمایی شما اجرت نمی خواهیم، مزد ما را خداوند از خزانه غیب می دهد. اسلام نه تنها درمان دردهای روانی و روحی است، بلکه طبیب جسم نیز هست. در خطبه 108نهج البلاغه علی ع پیامبران را، مخصوصا پیامبر اسلام را طبیب دوره گرد معرفی می کند. یعنی هم دارو و شفا دارد، و هم سراغ مریض  می رود، و این هر دو در عصر حاضر منسوخ است: اطبا اصلا سراغ بیمار نمی روند، بلکه مریض با آن حالت مریضی! باید دنبال آنها بگردد. آنهم اگر پیدا کرد و توانست از پس: هزینه های ان بر آید. لذا در اسلام برخلاف قرن 21، بیمار نه تنها هزینه ای نمی دهد، بلکه پزشک باید به بالین او بیاید! لذا طب رایگان مطرح است:

دریکی از روزها طبیب مسیحی، به پیامبر مراجعه کرد و  از ایشان اجازه خواست: تا در مدینه طبابت کند چند روزی گذشت، و کسی مراجعه نکرد نزد پیامبر رفت و: علت را پرسید پیامبر فرمود: من به مردم گفته ام تا گرسنه نشدند، چیزی نخورند و تا کامل سیر نشدند، از دست از غذا بکشند. طبیب آستان بوسید و برفت! و گفت رمز سلامتی همین است که گفتی. لذا می بینیم که در اسلام پیشگیری هم راحت است و هم رایگان.

قصد داریم راههای طب رایگان را، برای شما بیان کنیم یکی از آنها فشار درمانی است: فشاردرمانی بر کدام اصل استوار است؟

فشاردرمانی تنها یکی از انواع درمان‌های بدنی: آسیایی است که ریشه در طب سنتی چین دارد. یکی از دیگر انواع این درمان چی‌گانگ و تویینا هستند. شیاتسو نیز مدل ژاپنی فشاردرمانی است.

روش انجام فشاردرمانی چگونه است؟

اطبائی که فشاردرمانی انجام می‌دهند، از نوک انگشت، کف دست، آرنج یا پا یا هر وسیلۀ خاص دیگری برای اعمال فشار به: نقاط و مجاری انرژی بدن استفاده می‌کنند. گاهی اوقات فشاردرمانی شامل: کشش یا ماساژ فشاردرمانی همراه با: اعمال روش‌های دیگر است.

http://footofan.com/?p=3858

  مثلا شما می توانید با فشار: استخوان بالای بینی با دو انگشت، به مدت یک دقیقه جلوی اب ریزش بینی را بگیرید.! یا با فشار دادن وسط پیشانی، به تقویت حافظه کمک کنید. درد سیاتیک چون فقط خشکی عصب است، با گرم نگهداشتن و روغن مالیدن و: فشاردادن نقاط مخصوص کاهش پیدا می کند.

از دیگر روشهای رایگان طب، ورزش است! باکمی پیاده روی در روز سلامت بدن خود را تضمین کنید. اصولا بی تحرکی منشا بسیاری از بیماری ها است .

نفس عمیق کشیدن و اکسیژن را به بدن رساندن هم، بهترین دارو است! زیرا وقتی شما فعالیت می کنید، سوخت و ساز بدن افزایش می یابد. اما هوا به اندازه کافی نمی رسد، لذا سوخت ناقص انجام می شود. اما اگر با هر فعالیت تعداد تنفس های خود را هم، افزایش دهید این تعادل ایجاد می شود.

آب درمانی هم در این خصوص ذکر شده است، قبل از هر غذا کمی آب خوردن بهتر از آب زیاد خوردن در: بین غذا یا بعد از ان است. آب گرم بدن را لاغر می کند و: آب سرد آن را چاق. درمان ریزش مو هم این است که: با آب بسیار داغ حمام نکنید! زیرا بسیاری از چربیهای بدن مفید است، و شما با آب جوش و مواد شیمیایی، آنها را از بین می برید! اصولا مواد شوینده مستقیم نباید با پوست در تماس باشد. مخصوصا اینکه در حمام دوشی، همه فشار ها بر فرق سر است، لذا خشک شدن پوست، باعث ریزش مو و از بین رفتن پیاز آن می شود.

فصل 4


رعایت آداب یکی دیگر از روشهای: درمانی و پیش درمانی مهم است. مثلا در اسلام گفته شده با: دست راست غذا بخورید و با دست چپ خود را بشویید، زیرا که این کار مانع انتقال ضایعات دفعی، و بیماری های انگلی از مقعد به دهان می شود. همیشه کار های ارزشی با دست راست است، تا دست راست آلوده نباشد. دیگر از آداب رفتن به خلا اینست که: با پای چپ وارد شوید، زیرا که علاوه بر تقسیمات ذکر شده، چون پای چپ به قلب نزدیکتر بوده، قوی تر است و پای راست، ضربه پذیر تر می باشد. و اگر احیانا ایست قلبی اتفاق بیافتد، ابتدا پای راست خم می شود. لذا اگر وارد توالت می شوید، درصورت بروز سکته قلبی و مانند آن، خود بخود به عقب خم می شوید. در مساجد و جاهای مقدس که: با پای راست وارد می شوید، خم شدن شما به درون مکانهای مقدس خواهد بود. نقل است: موقع تخلی نباید ایستاده باشید، باید نشسته باشید. زیرا که نشستن و قشار آوردن بر: ماهیچه های پا و شکم، باعث دوری از بیماریهایی می شود. یکی از انها واریس یا خونمردگی پا هست، زیرا براثر پرس رگها، خون از انها خارج می شود. حتی زور زدن باعث پرس: کبد و روده ها می شود، که این خود بیرون راندن صفرا، و مواد زاید ذخیره شده را به دنبال دارد.

در آداب غذا خوردن ذکر شده که: غذا را خوب بجوید و لقمه را کوچک بردارید، این موارد که بسیار دلایل ساده ای دارد، یکی از انها هم از دید طب رایگان، جذب موادی از غذا در فک ودهان از طریق پوست می باشد. برای همین کسانی که به سرعت غذا می خورند، دچار چروکی و پیری زودرس پوست، و فک دهان و صورت می شوند. اما کسانی که کم و با صبر و حوصله، غذا میل می کنند گونه هایی صاف و رسیده دارند.

در نماز خواندن هم گفته شده که: همه اعمال نماز باید بجای آورده شود، این یعنی حرکت پا و دست و: گردن و بدن وهمه اعضا بدن، زیرا بدن بیش از دویست قطعه استخوان دارد، که با ششصد قطعه ماهیچه به هم وصل شده. در همه ورزشها حداکثر تا بیست درصد آنها فعال می شوند، ولی در نماز همه آنها فعال است. حتی نشستن دو زانو نیز برای واریس پا، یک نوع مداوا می باشد. گفتن ذکر تسبیحات اربعه، در واقع تنفس عمیق است و انجام: سجده یعنی فرصت دادن به مویرگهای مغز، تا به راحتی از قلب تغذیه شوند. زیرا که همیشه قلب پایین تر از مغز است، و سردرد های مزمن به همین دلیل است: که خون و اکسیژن در سربالایی قلب تا مغز، کاهش می یابد و با سجده در فواصل زمانی مناسب، میتوان از این ضعف جلوگیری کرد.

شب ها خوابیدن در اول شب، مناسبتر از خوابیدن در دیر وقت می باشد، و هر بار قبل از خواب کمی غذا، و آب فراوان باید نوشید، تا سموم بدن راحت تر دفع شود. ازدیاد ادرار خود نشان دفع مواد زائد است. البته همه اینها از دید طب رایگان است! وگرنه بسیاری از بیماریها در انسان باید تحمل شود. زیرا انسان کامل وجود ندارد،(بجزمعصومین ع) و هرکس ایرادی دارد. برخی از این ایراد ها، مشهود است و برخی نامشهود، یکی در راه رفتن ایراد دارد، که همه می بینند! دیگری هم نارسایی قلبی یا کبدی دارد. و.. لذا نباید وحشت کرد، بلکه باید تحمل کرد و: با آن ساخت و خدا را شکر کرد، تا ارامش روانی بوجود آید.